אחרי שעות של חיפושים: נלכד המחבל שדקר ארבעה יהודים בקרית גת

    בנצי לייזרוביץ | צילום: מד"א 3 Comment on אחרי שעות של חיפושים: נלכד המחבל שדקר ארבעה יהודים בקרית גת
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר (מוצ"ש) עצרו שוטרים את המחבל אשר חשוד כי דקר מספר אזרחים בשעות הערב בעיר קרית גת. המחבל נעצר ונתפס בחצר בית פרטי ברח׳ דוד המלך 26 בקרית גת.

    המחבל שנעצר הינו שוהה בלתי חוקי שככל הנראה עבד בעיר, ומעצרו התאפשר לאחר סריקות נרחבות של מאות שוטרים ולוחמי משמר הגבול. כמו כן נתפסה הסכין ששימשה לפיגוע וכן 2 חשודים – שב״חים בחשד כי סייעו למחבל. השלושה מועברים בשעה זו לחקירת שב"כ ומשטרת ישראל.

    כזכור, מחבל פלסטיני דקר הערב ארבעה אזרחים בכניסה לאצטדיון ברחוב דוד המלך פינת מלכי ישראל בקרית גת. בינהם אברך חרדי, 2 נשים וילדה.

    חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי סה"כ 4 פצועים במצב בינוני יציב, בהכרה מלאה, בהם: גבר בן 51 עם פצע דקירה בפלג גופו העליון ושלוש נשים, אשה בת 56 עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון, אשה בת 44 עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון ונערה בת 13 עם פצעי דקירה בפלג גוף עליון.

    מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר כי הגיעו למקום מהפיגוע בקרית גת ארבעה נפגעים. שני גברים ואישה בשנות הארבעים והחמישים לחייהם וילדה בת 13 פגועים בחזה ובבטן עם פצעי דקירה. מצבם בינוני עד קשה. האישה נלקחה לחדר הניתוח והשאר עדין במיון ויעברו בדיקות הדמיה.

    דודי אוברלנדר מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והציצית אותה לבש הוכתמה בדם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. לאחר מכן נגשתי לזירה נוספת בה טופלו ע"י מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון ולאחר מכן הן פונו לבית החולים כשהן בהכרה מלאה. כוחות משטרה גדולים פעלו בשתי הזירות".

    זירת האירוע:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הפסיקו להביא תיעודים מזוועים!!!!

    2. 2

      זה בסדר רואים רק את הזירה מתצלום אוירי רחוק